Torsdag d. 14. juli
4 deltagere
Side 1 af 1
Torsdag d. 14. juli
DMI lover 8-10 m/s fra nord-nordøst og regnvejr. Med tørjakke og hat skulle det måske give mulighed for lidt surf over mod Vosnæs?
Er vi friske?
Er vi friske?
NilsBirkegaard- Antal indlæg : 98
Alder : 71
Geografisk sted : Hinnerup
Torsdag den 14. Juli
Det lyder herligt med lidt surf, så Nils og jeg er på vandet kl. 18.00
bentkruse- Antal indlæg : 144
Alder : 76
Sv: Torsdag d. 14. juli
Jeg melder fra i dag, fældede en halv skov i går og i forgårs, hvilket senerne i min hånd ikke er særligt tilfredse med, så de må hellere få en pause. God tur!
Niels - hvis du vil låne objektivet i din ferie, er du meget velkommen til at komme forbi Hørning og samle det op.
Det kan jo være, at du alligevel skal forbi disse kanter i ferien - Butikstorvet og alderdomshjemmet er blandt de største attraktioner her i byen
/Sven
Niels - hvis du vil låne objektivet i din ferie, er du meget velkommen til at komme forbi Hørning og samle det op.
Det kan jo være, at du alligevel skal forbi disse kanter i ferien - Butikstorvet og alderdomshjemmet er blandt de største attraktioner her i byen
/Sven
Sven- Antal indlæg : 114
Geografisk sted : Hørning
Bent rullede!
Fed tur i aften.
Godt nok modvind hele turen ud - og hjem. Og så nåede den at lægge sig, da vi ville surfe det sidste stykke hjem.
Men så kom klimaksen: Bent rullede! Et flot rul, der bare kørte. Et virkeligt højdepunkt. Så var øllen bagefter velfortjent
Godt nok modvind hele turen ud - og hjem. Og så nåede den at lægge sig, da vi ville surfe det sidste stykke hjem.
Men så kom klimaksen: Bent rullede! Et flot rul, der bare kørte. Et virkeligt højdepunkt. Så var øllen bagefter velfortjent
NilsBirkegaard- Antal indlæg : 98
Alder : 71
Og det gik jeg glip af. ØV!
Jeg havde fødselsdag, og en af mine gaver var en surpirse-tur i biffen og se Harry Potter.
Fed film, men kostede altså min kajaktur!
Jeg havde fødselsdag, og en af mine gaver var en surpirse-tur i biffen og se Harry Potter.
Fed film, men kostede altså min kajaktur!
NielsG- Admin
- Antal indlæg : 53
Alder : 56
Geografisk sted : Djursland
Torsdag den 14. Juli
Ja, det var en fantastik fornemmelse, at mit lange legme pludselig befandt sig på bagdækket af kajakken, men hvordan det kom der i et snuptag, har jeg vanskeligt ved at forklare,-- det skete bare. Men uden Nils`s kynde vejledning var det næppe gået - tak for det. Og Niels du skal ikke være ked af, at du gik glip af dette fantastiske rul, for vi ruller igen på torsdag!
Som man siger en havkajak skal rulles i havvand!
Som man siger en havkajak skal rulles i havvand!
bentkruse- Antal indlæg : 144
Alder : 76
Godt vendt - Bent!
Tillykke med det, glæder mig til at se det næste torsdag.
Det må endda have været ekstra svært at finde ud af hvad der var op og ned i alt det regnvejr.
Tillykke med det, glæder mig til at se det næste torsdag.
Det må endda have været ekstra svært at finde ud af hvad der var op og ned i alt det regnvejr.
Sven- Antal indlæg : 114
Geografisk sted : Hørning
Lignende emner
» Torsdag den 28. Juli
» Torsdag den 7. Juli
» Torsdag den 19. juli
» Torsdag d. 21. Juni
» søndag d.2 juli
» Torsdag den 7. Juli
» Torsdag den 19. juli
» Torsdag d. 21. Juni
» søndag d.2 juli