Torsdag d. 21. Juni
3 deltagere
Side 1 af 1
Torsdag d. 21. Juni
Ka' vi mønstre et hold på torsdag?
Vi må jo ud og checke Bents rul, det sidder sikkert stadig godt i skabet
Og han skal have det trænet godt nu.
Vi må jo ud og checke Bents rul, det sidder sikkert stadig godt i skabet
Og han skal have det trænet godt nu.
Sidst rettet af NilsBirkegaard Tors Jul 21, 2011 12:16 am, rettet 1 gang
NilsBirkegaard- Antal indlæg : 98
Alder : 71
Geografisk sted : Hinnerup
Torsdag den.21 Juli
Ja, det har været en lang uge. Det har været drøjt, at skulle gå vente på et forhåbentlig vellykket rul på torsdag.
Niels og jeg er på vandet kl. 18.00
Niels og jeg er på vandet kl. 18.00
bentkruse- Antal indlæg : 144
Alder : 76
Torsdag 21. juni - skal vi prøve et nyt sted?
Jeg kommer lige med et forslag: Hvad med at prøve et nyt startsted? Jeg kender et par søde piger, som gerne vil ro med os fra Risskov Roklub, klik her for et kort.
Vi kan mødes på parkeringspladsen eller nede på stranden kl. 18, og så kan vi se lidt nyt vand og nogle dyre villaer - også med gode rullemuligheder
Er der stemning for det?
Vi kan mødes på parkeringspladsen eller nede på stranden kl. 18, og så kan vi se lidt nyt vand og nogle dyre villaer - også med gode rullemuligheder
Er der stemning for det?
Torsdag den 21 ( juni) Juli skal vi prøve et nyt sted?
Ja, et par søde piger kan man da ikke sige nej til, men hvor gamle er de sådan cirka?
Hvis de ikke er alt for gamle og fast i kødet er jeg med på den o
Sven og jeg har tidligere sat i på dette sted, og det var ok, bortset fra man skal være opmærksom på hurtigfærgerne
Hvis de ikke er alt for gamle og fast i kødet er jeg med på den o
Sven og jeg har tidligere sat i på dette sted, og det var ok, bortset fra man skal være opmærksom på hurtigfærgerne
bentkruse- Antal indlæg : 144
Alder : 76
Sv: Torsdag d. 21. Juni
De er sådan cirka på min alder - Det er Hanne (min søde kone) og Karen Viftrup (vores gode veninde, som hører til Risskov Roklub). Hanne kan låne en kajak i klubben, så slipper jeg for at have tre på taget
Jo mere de ror, jo fastere bliver de i kødet...
Jo mere de ror, jo fastere bliver de i kødet...
Rigtig god idé. Jeg sparer både tid og bensin og dukker op kl.18. Vi ses.
Sven- Antal indlæg : 114
Geografisk sted : Hørning
Super.
Vi mødes kl. 18 (eller før) på Fortevej. Vi har et klubmedlem med, så vi har kode til bommen, så det er muligt at komme med bilen ind til kajakklubben.
Bent; Hanne og jeg er der lige godt 17:30, vi starter fra Bent til sædvanlig tid: 17:12.
Så kan vi jo ro op forbi de små søde strandvejsvillaer forbi Egå Marina aller så langt vi synes. Det er nok ikke i aften, vi krydser over til Skødshoved
I Kajakklubben er det muligt at købe forsyninger, hvis nogen skulle have lyst. Der medfølger en rundvisning i lokalerne
Niels Ginge kommer ikke, heller ikke Kenneth, begge er på farten.
Vi mødes kl. 18 (eller før) på Fortevej. Vi har et klubmedlem med, så vi har kode til bommen, så det er muligt at komme med bilen ind til kajakklubben.
Bent; Hanne og jeg er der lige godt 17:30, vi starter fra Bent til sædvanlig tid: 17:12.
Så kan vi jo ro op forbi de små søde strandvejsvillaer forbi Egå Marina aller så langt vi synes. Det er nok ikke i aften, vi krydser over til Skødshoved
I Kajakklubben er det muligt at købe forsyninger, hvis nogen skulle have lyst. Der medfølger en rundvisning i lokalerne
Niels Ginge kommer ikke, heller ikke Kenneth, begge er på farten.
Lignende emner
» Torsdag den 23. juni
» Torsdagsronong 7. juni
» Torsdagsroning 14. juni
» Torsdagsroning 21. juni
» Tosdag den 30. Juni - ,,,,,,,,
» Torsdagsronong 7. juni
» Torsdagsroning 14. juni
» Torsdagsroning 21. juni