Østjysk Kajaknet
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Opråb til alle - mandagsroning den 22. april

4 deltagere

Go down

Opråb til alle - mandagsroning den 22. april Empty Opråb til alle - mandagsroning den 22. april

Indlæg  bentkruse Man Apr 22, 2013 6:18 pm


Hva??? er der ingen der skal ud at ro i dag ?? eller hur??

Hvis ikke tager jeg selv ud i eftermiddag, men det ville nu være rart, hvis man ville komme med en udmelding dagen inden, om man havde påtænkt sig at ro eller ikke, således man kan planlægge sin dag::::::::Selvom man ikke er arbejdsramt, er der trods alt nogle gøremål, som skal ordnes.............................
bentkruse
bentkruse

Antal indlæg : 144
Tilmeldt : 06/06/11
Alder : 75
Geografisk sted : Hinnerup

Tilbage til toppen Go down

Opråb til alle - mandagsroning den 22. april Empty Sv: Opråb til alle - mandagsroning den 22. april

Indlæg  NilsBirkegaard Man Apr 22, 2013 6:32 pm

Jeg sidder og kæmper med en deadline på afslutningsprojektet, så jeg springer over i dag. Evil or Very Mad
NilsBirkegaard
NilsBirkegaard

Antal indlæg : 98
Tilmeldt : 06/06/11
Alder : 71
Geografisk sted : Hinnerup

Tilbage til toppen Go down

Opråb til alle - mandagsroning den 22. april Empty Sv: Opråb til alle - mandagsroning den 22. april

Indlæg  Sven Man Apr 22, 2013 7:27 pm

Jeg vil gerne med, men har ingen bil før efter 16:00.

Hvad med at skrive i en enkelt tråd - den samme hver gang -, som vi alle har svaret på en gang, så skulle vi automatisk få mailbesked, når nogen slår noget op i den.

Sven
Sven
Sven

Antal indlæg : 114
Tilmeldt : 06/06/11
Geografisk sted : Hørning

Tilbage til toppen Go down

Opråb til alle - mandagsroning den 22. april Empty Re: Opråb til alle - mandagsroning den 22. april

Indlæg  bentkruse Man Apr 22, 2013 8:03 pm

Hej Sven - Godt der er liv i dig.

Nu er jeg ikke så teknisk anlagt, så det der med at skrive i den samme tråd - hm hm hm.

Jammen jammen, når nu alle ved, at det er mandag, at vi ror, så har man ikke brug for en tråd, og heller ikke en rød, hvis det skulle være, for man går vel ind på forum og skriver om man kommer eller ej!! Hvor svært kan det være???

Jan har meldt afbud, så bliver det vel bare os to gamle tosser eller hva?? - hvis ja, kan vi jo prøve
Marselis, da det jo er nemmest for dig, eller er der den gamle lystbådehavn.

Ja du vælger sted og tid, hvis ikke ham der skolelæreren, måske skulle prøve at være med de voksne på en rotur Rolling Eyes
bentkruse
bentkruse

Antal indlæg : 144
Tilmeldt : 06/06/11
Alder : 75
Geografisk sted : Hinnerup

Tilbage til toppen Go down

Opråb til alle - mandagsroning den 22. april Empty Sv: Opråb til alle - mandagsroning den 22. april

Indlæg  Sven Man Apr 22, 2013 8:19 pm

Det virkede, jeg fik en mail!
Hvad med i dag kl 17:00 i Marselisborglystbådehavn.
/Sven
Sven
Sven

Antal indlæg : 114
Tilmeldt : 06/06/11
Geografisk sted : Hørning

Tilbage til toppen Go down

Opråb til alle - mandagsroning den 22. april Empty Sv: Opråb til alle - mandagsroning den 22. april

Indlæg  NielsG Man Apr 22, 2013 8:35 pm

17:00 på marselisborg lyder super. Mødet i dag ligger allerede kl 13, så der burde ikke være problemer med at nå det!

NielsG
Admin

Antal indlæg : 53
Tilmeldt : 07/06/11
Alder : 55
Geografisk sted : Djursland

Tilbage til toppen Go down

Opråb til alle - mandagsroning den 22. april Empty Sv: Opråb til alle - mandagsroning den 22. april

Indlæg  Sven Man Apr 22, 2013 9:35 pm

Rart, at du også kommer, Niels. Vi ses.
/Sven
Sven
Sven

Antal indlæg : 114
Tilmeldt : 06/06/11
Geografisk sted : Hørning

Tilbage til toppen Go down

Opråb til alle - mandagsroning den 22. april Empty Opråb til alle - mandagsroning den 22. april

Indlæg  bentkruse Man Apr 22, 2013 9:55 pm


Og til Niels.

Husk Kystvejen kan være vanskelig sidst på eftermiddagen - der er kun et spor Twisted Evil
bentkruse
bentkruse

Antal indlæg : 144
Tilmeldt : 06/06/11
Alder : 75
Geografisk sted : Hinnerup

Tilbage til toppen Go down

Opråb til alle - mandagsroning den 22. april Empty Opråb til alle - mandagsroning den 29. april

Indlæg  bentkruse Man Apr 29, 2013 4:26 am


Hallo.............. så er det mandag om ikke så ret længe!!

Er der nogen, som er klar til en omgang - måske surf??

Hvis vi sætter kajakkerne i, ikke ved vort sædvanlige sted, men ovre ved skoven, hvor der er læ for vestenvinden,,,, ja så er det kun fantasien, som sætter grænser - eller hva???

Må vi venligst anmode om nogle friske tilbagemeldinger - tak

PS: Og de der ikke har set min fantastiske kajak får så hermed muligheden!!

Kajakhilsen
B. Kruse
bentkruse
bentkruse

Antal indlæg : 144
Tilmeldt : 06/06/11
Alder : 75
Geografisk sted : Hinnerup

Tilbage til toppen Go down

Opråb til alle - mandagsroning den 22. april Empty Sv: Opråb til alle - mandagsroning den 22. april

Indlæg  Sven Man Apr 29, 2013 6:31 am

Jeg er med!
/Sven
Sven
Sven

Antal indlæg : 114
Tilmeldt : 06/06/11
Geografisk sted : Hørning

Tilbage til toppen Go down

Opråb til alle - mandagsroning den 22. april Empty Opråb til alle - mandagsroning den 29. april

Indlæg  bentkruse Man Apr 29, 2013 7:00 am


Hej Sven

Lyder rigtigt fint, men sig mig engang - dit nye profil billede ...

Hvad er det ?

For mig kunne det se ud som et billede af dine kønsorganer, så ikke fordi jeg er snerpet, men alligevel vil vi gerne prøve, at holde et sobert forum Shocked

Kajakhilsen
B. Kruse
bentkruse
bentkruse

Antal indlæg : 144
Tilmeldt : 06/06/11
Alder : 75
Geografisk sted : Hinnerup

Tilbage til toppen Go down

Opråb til alle - mandagsroning den 22. april Empty Opråb til alle - mandagsroning den 29. april

Indlæg  bentkruse Man Apr 29, 2013 9:11 pm


Hej Sven

Det her minder mig lidt om da jeg arbejde i min broders bedemandsforretning - det var nemlig også temmelig dødt.

Ja, nu det bliver så os to igen igen, kan det være, at du vil i et andet sted eller på et tidligere tidspunkt???

Lad mig høre nærmere Razz

bentkruse
bentkruse

Antal indlæg : 144
Tilmeldt : 06/06/11
Alder : 75
Geografisk sted : Hinnerup

Tilbage til toppen Go down

Opråb til alle - mandagsroning den 22. april Empty Sv: Opråb til alle - mandagsroning den 22. april

Indlæg  Sven Man Apr 29, 2013 9:35 pm

Bent, jeg forstår ikke hvad du skriver om mit profilbillede - det er meget vellignende.
Jeg ringer til dig, vi kan ligeså godt tage ud lidt tidligere i dag
/Sven
Sven
Sven

Antal indlæg : 114
Tilmeldt : 06/06/11
Geografisk sted : Hørning

Tilbage til toppen Go down

Opråb til alle - mandagsroning den 22. april Empty Sv: Opråb til alle - mandagsroning den 22. april

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum