Østjysk Kajaknet
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Mandagsroning den 10. september

3 deltagere

Go down

Mandagsroning den 10. september Empty Mandagsroning den 10. september

Indlæg  bentkruse Man Sep 10, 2012 3:14 am


Hvem skal med ud at ro Question alien
bentkruse
bentkruse

Antal indlæg : 144
Tilmeldt : 06/06/11
Alder : 75
Geografisk sted : Hinnerup

Tilbage til toppen Go down

Mandagsroning den 10. september Empty Sv: Mandagsroning den 10. september

Indlæg  NilsBirkegaard Man Sep 10, 2012 4:07 am

Jeg skal til kanoinstruktøreksamen hele dagen, så jeg kan ikke nå en kajaktur.
I må gerne krydse fingre.
Jeg satser på at bestå, og så må I jo bare sige til, hvis I får lyst til at få et kursus i at ro i sådan en cabriolet. Rolling Eyes
NilsBirkegaard
NilsBirkegaard

Antal indlæg : 98
Tilmeldt : 06/06/11
Alder : 71
Geografisk sted : Hinnerup

Tilbage til toppen Go down

Mandagsroning den 10. september Empty Mandagsroning den 10 september - mit pis i kog

Indlæg  bentkruse Man Sep 10, 2012 7:37 pm

I skrivende stund er uret vel omkring de halvni mandag morgen, og den eneste udmelding der er kommet til aftenens roning er fra Nils B, som allerede på forhånd havde meldt afbud, og som vi ved kun fremover på grund af hans uddannelse vel være på gæsteoptræden.

Men hvad med de andre2 Question

Kunne man ikke dagen inden give tilsagn om havde planlagt at deltage Question Der har man vel en eller anden ide, om man kan Question Og så næste morgen - på selve dagen burde man vel vide om man er sund og rask nok til at kunne deltage i rofesten Question

Det er mig noget slapt det her Twisted Evil Har man ikke mulighed for at deltage eller gerne vil, er det vel ikkke så vanskeligt at skrive 2 ord hvordan situationen ser ud Twisted Evil

For er der ingen, der vil ud at ro, ville jeg istedet lave en aftale med nogle fra klubben, eller køre min kone til ridning eller, eller Twisted Evil

Så se lige at fingrerne ud af kanalerne og kom med en melding Twisted Evil What a Face
bentkruse
bentkruse

Antal indlæg : 144
Tilmeldt : 06/06/11
Alder : 75
Geografisk sted : Hinnerup

Tilbage til toppen Go down

Mandagsroning den 10. september Empty Sv: Mandagsroning den 10. september

Indlæg  bentkruse Man Sep 10, 2012 7:40 pm

bentkruse skrev:I skrivende stund er uret vel omkring de halvni mandag morgen, og den eneste udmelding der er kommet til aftenens roning er fra Nils B, som allerede på forhånd havde meldt afbud, og som vi ved kun fremover vil komme som gæsteoptræden Sad

Men hvad med de andre2 Question

Kunne man ikke dagen inden give tilsagn om havde planlagt at deltage Question Der har man vel en eller anden ide, om man kan Question Og så næste morgen - på selve dagen burde man vel vide om man er sund og rask nok til at kunne deltage i rofesten Question

Det er mig noget slapt det her Twisted Evil Har man ikke mulighed for at deltage eller gerne vil, er det vel ikkke så vanskeligt at skrive 2 ord hvordan situationen ser ud Twisted Evil

For er der ingen, der vil ud at ro, ville jeg istedet lave en aftale med nogle fra klubben, eller køre min kone til ridning eller, eller Twisted Evil

Så se lige at fingrerne ud af kanalerne og kom med en melding Twisted Evil What a Face
bentkruse
bentkruse

Antal indlæg : 144
Tilmeldt : 06/06/11
Alder : 75
Geografisk sted : Hinnerup

Tilbage til toppen Go down

Mandagsroning den 10. september Empty Sv: Mandagsroning den 10. september

Indlæg  Sven Man Sep 10, 2012 11:52 pm

Uha uha! Men du har jo ret Bent.
Jeg vil da gerne med ud at ro i aften, men hvis vi er de eneste, synes jeg vi skal gå ud fra et nyt sted. Skal vi ringes ved, hvis der ikke er andre, der melder sig. Hvad med dig - Henrik?
/Sven
Sven
Sven

Antal indlæg : 114
Tilmeldt : 06/06/11
Geografisk sted : Hørning

Tilbage til toppen Go down

Mandagsroning den 10. september Empty Mandagsroning den 10, september

Indlæg  bentkruse Tirs Sep 11, 2012 12:09 am

Hej Sven

Rart at der trods alt er liv i dig. Ja lad os ringe sammen angående isætningssted.

Jeg talt ellers med Niels i lørdags, og da lød det til at han gerne ville med ud i dag, men at han ikke kunnne komme tidligere end kl. 18.00 ....... nå han har måske fået andre planer Question
bentkruse
bentkruse

Antal indlæg : 144
Tilmeldt : 06/06/11
Alder : 75
Geografisk sted : Hinnerup

Tilbage til toppen Go down

Mandagsroning den 10. september Empty Sv: Mandagsroning den 10. september

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum