Sculptures by the sea!
4 deltagere
Side 1 af 1
Sculptures by the sea!
Sculptures by the sea skal da ses fra vandsiden. Roturen kan gå fra Moesgård, ind til marselisborg lystbådehavn (med mulighed for en is) og retur. Dato??? Tja, jeg har travlt i denne uge, men er ellers med på lidt af hvert, så hvornår mon det kan passe jer andre?
NielsG- Admin
- Antal indlæg : 53
Alder : 56
Geografisk sted : Djursland
Sv: Sculptures by the sea!
Nemlig! De skal ses fra vandet, de skulpture. Men jeg kan først fra og med mandag den 20., så jeg har stor forståelse for at i måske ikke kan vente, og stikker ud inden da, men ellers vil jeg gerne med.
/Sven
/Sven
Sven- Antal indlæg : 114
Geografisk sted : Hørning
Naturligvis en god ide. Jeg vil gerne vente til efter pinse, men har ikke lige nogen kvalificerede forslag til dato. Vil prøve at hægte mig på.
NilsBirkegaard- Antal indlæg : 98
Alder : 71
Geografisk sted : Hinnerup
Sculptures torsdag d. 30. juni?
Så er det ved at være sidste chance for at se Sculptures by the Sea.
Jeg vil foreslå, at vi henlægger torsdagsroningen 30. juni til Marselisborg Lystbådehavn, hvorfra vi kan ro ned forbi skulpturerne og retur.
Seneste vejrudsigt mener, at det når at blive tørvejr til kl. 18, og at vinden er 8m/s fra vest, hvilket giver læ langs kysten.
Jeg vil foreslå, at vi henlægger torsdagsroningen 30. juni til Marselisborg Lystbådehavn, hvorfra vi kan ro ned forbi skulpturerne og retur.
Seneste vejrudsigt mener, at det når at blive tørvejr til kl. 18, og at vinden er 8m/s fra vest, hvilket giver læ langs kysten.
NilsBirkegaard- Antal indlæg : 98
Alder : 71
Sculptures den 30. Juni?
Ja, det lyder som en rigtig god idè, og skulle der komme en enkelt bye, så tager vi også den med
bentkruse- Antal indlæg : 144
Alder : 76
Jeg springer fra, da jeg har "mave-halløj"
God tur!
God tur!
NielsG- Admin
- Antal indlæg : 53
Alder : 56
Geografisk sted : Djursland
Side 1 af 1