Østjysk Kajaknet
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Torsdagsroning den 19. april er flyttet fra Kalø Vig

2 deltagere

Go down

Torsdagsroning den 19. april er flyttet fra Kalø Vig Empty Torsdagsroning den 19. april er flyttet fra Kalø Vig

Indlæg  bentkruse Fre Apr 13, 2012 6:21 pm


På grund af særlig indtrufne omstændigheder ser vi os desværre nødsaget til, at flytte isætningen af kajakkerne til Moesgård Strand, hvorfra turen går syd over så langt øjet rækker.
Vi mødes kl. 17.30 - husk kaffe og blødt brød - Bent tager humle med Twisted Evil
Vel mødt Very Happy
bentkruse
bentkruse

Antal indlæg : 144
Tilmeldt : 06/06/11
Alder : 75
Geografisk sted : Hinnerup

Tilbage til toppen Go down

Torsdagsroning den 19. april er flyttet fra Kalø Vig Empty Sv: Torsdagsroning den 19. april er flyttet fra Kalø Vig

Indlæg  Sven Tors Apr 19, 2012 7:37 pm

Det lyder som en god tur, som jeg desværre er nødt til at melde afbud fra. Men god tur.
/Sven
Sven
Sven

Antal indlæg : 114
Tilmeldt : 06/06/11
Geografisk sted : Hørning

Tilbage til toppen Go down

Torsdagsroning den 19. april er flyttet fra Kalø Vig Empty Torsdagsroning den 19. april er flyttet fra Kalø Vig

Indlæg  bentkruse Tors Apr 19, 2012 9:47 pm

Hej Sven!

Jeg kunne mærke det på mit "vand", men det tager vi som en oplevelse, men vi ændre nok isætningen af kajakkerne til Kalø Vig Shocked

Vi ses Twisted Evil
bentkruse
bentkruse

Antal indlæg : 144
Tilmeldt : 06/06/11
Alder : 75
Geografisk sted : Hinnerup

Tilbage til toppen Go down

Torsdagsroning den 19. april er flyttet fra Kalø Vig Empty Sv: Torsdagsroning den 19. april er flyttet fra Kalø Vig

Indlæg  Sven Tors Apr 19, 2012 11:24 pm

Der vil nok være færre buler på vandet i Kalø vig. God tur.
Sven
Sven

Antal indlæg : 114
Tilmeldt : 06/06/11
Geografisk sted : Hørning

Tilbage til toppen Go down

Torsdagsroning den 19. april er flyttet fra Kalø Vig Empty Sv: Torsdagsroning den 19. april er flyttet fra Kalø Vig

Indlæg  Sven Tors Apr 26, 2012 7:21 pm

Jeg skal ud i kajak i aften den 26. kl 17:30. Skal du?
Sven
Sven

Antal indlæg : 114
Tilmeldt : 06/06/11
Geografisk sted : Hørning

Tilbage til toppen Go down

Torsdagsroning den 19. april er flyttet fra Kalø Vig Empty Sv: Torsdagsroning den 19. april er flyttet fra Kalø Vig

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum